Avatar billede rooty Nybegynder
27. juli 2008 - 00:19 Der er 3 kommentarer

Ændre titel tag

Hej

Hvordan ændrer man html <title> ved hver sideskift.

Har overtaget et website med et selvbygget forum, ganske fint men hvordan kan jeg gøre, så hver titel på forummet vises i <title>

Altså hvis jeg rammer forum?pid=3 med titel Hej med jer - så skal der i titlen stå: domænenavn, slogan - Hej med jer

Hvordan gør man det nemmest, bemærk at det er et fungerende website kun med brug af sessions på bruger/community niveauet
Avatar billede rooty Nybegynder
27. juli 2008 - 00:19 #1
Der skulle stå 200 i point, pinligt :-/
Avatar billede supersquirrel Nybegynder
27. juli 2008 - 00:21 #2
Du kan ændre point i venstre side under "Funktioner"
Avatar billede olebole Juniormester
27. juli 2008 - 00:24 #3
<ole>

- og hvordan du ændrer sidens titel, er ikke til at sige, da vi jo ikke ved, hvordan dit site er skrevet. Det kan gøres på tusinder af måder  =)

/mvh
</bole>