Avatar billede mguldb Nybegynder
22. juli 2008 - 22:08 Der er 4 kommentarer

Levetiden på batteriet er pludselig blevet dårlig

Jeg har, efter at jeg har formateret min Macbook oplevet, at batteri levetiden er blevet væsentligt forværret.
Inden jeg formaterede Mac'en var min "batteri health" ifølge istat pro på 98%, og nu er de pludselig på 58%.

Er der noget som kan gøres ved dette, eller er mit batteri bare på vej i den visse død?
Avatar billede supersquirrel Nybegynder
22. juli 2008 - 22:11 #1
DIE BATTERY DIE!!!!
hehe ej, jeg lytter lige med - har det samme problem med min bærbar ;o)
Avatar billede mguldb Nybegynder
22. juli 2008 - 22:48 #2
Tilføjelse: Opladning af batteriet tager også meget lang tid.
Avatar billede egonspock Seniormester
23. juli 2008 - 08:30 #3
Hvis du har over 300 cycles på batteriet er det sikkert ok at det er ved at dø, og det sker ret hurtigt i øvrigt. Hvis cycle-antallet er meget mindre bør du nok prøve at kontakte Apple.
Avatar billede mguldb Nybegynder
23. juli 2008 - 11:35 #4
Cycles ligger på 130.