Avatar billede uffesteenberg Novice
22. juli 2008 - 18:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Redigere/tilføje undertekst i DVD

Er det muligt at tage en original DVD, ændre lidt i underteksten og desuden tilføje underteksten på 2 ekstra sprog. Altså uden at konvertere frem og tilbage, miste menuer osv.??

Hvis ja, kræver det en doktorgrad eller kan "alm." folk være med?
Altså, hvis det er meget kompliceret, så må jeg måske bare nøjes med at lave den til avi og til føje tre undertekstfilen og samle til dvd igen med ConvertXtoDVD osv.??
Avatar billede mmmap Nybegynder
22. juli 2008 - 18:27 #1
Avatar billede uffesteenberg Novice
24. juli 2008 - 13:42 #2
Har kigget lidt på det og det er sgu lidt for avanceret.. gider alligevel ikke bruge en halv dag på det, hvis det alligevel fejler undervejs. Har fundet ud af at konvertere tabsfrit til mpeg2 og så smide et par undertekster på og lave det om til DVD igen.
Men tak for indsatsen  :-) ... point?
Avatar billede mmmap Nybegynder
24. juli 2008 - 15:21 #3
Nej, behold dem bare :-)
Avatar billede uffesteenberg Novice
24. juli 2008 - 15:27 #4
OK...