Avatar billede Nedergaard Praktikant
20. juli 2008 - 22:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Sorte streger over skærmen

Den ville ikke starte men kunne godt når det var i fejlsikret tilstand. Har prøvet og slå skærmkortet fra under enhedshåndtering så vil den godt startet men der er stadig menge sorte streger hen over skærmen.

Ved ikke om det er skærmkortet der er problemet eller hvad det er men er der andre som har oplevet problemet og hvad var skyld i det. Virus, hardwere fejl eller hvad?

VH Martin
Avatar billede off-line Nybegynder
20. juli 2008 - 22:50 #1
Det er nemmest at undersøge, hvis du har eller kan låne et skærmkort at sætte i.
Det forudsætter selvfølgelig, at det er en stationær, det skriver du jo ikke noget om.
Det kan også være ramfejl. Hvis du har mere end 1. blok, så tag en ud på skift.
Avatar billede stampe Nybegynder
20. juli 2008 - 23:04 #2
Har du prøvet at ændre opløsningen på grafikkortet, eller muligvis ændre i opdateringsfrekvensen.
Avatar billede sypherian Nybegynder
22. juli 2008 - 13:59 #3
Har selv haft et skærmkort som skabte sig åndsvagt fra da jeg mere eller mindre købte det, er det et nvidia kort og hvad serie er det du har 7800, 7900 eller eller nyerer?
Avatar billede off-line Nybegynder
25. juli 2008 - 10:15 #4
Fik du prøvet noget?
Avatar billede Nedergaard Praktikant
02. august 2008 - 18:12 #5
Det er et nvidia og selvfølgelig en stationær.

Har først set svarene nu men vil lige prøve de forskellige ting af!
Avatar billede sypherian Nybegynder
07. april 2009 - 18:41 #6
Det problem du har er utrolig meget magen til det jeg havde med et 7900 gtx kort hvis jeg ikk tar fejl har den mange gange brokket sig over en kernel.dll fejl (det har dukket op nede ved siden af dit ur på skærmen)

min havde samme problem og begyndte at skabe sig med linjer på skærmen, der er ikk noget du kan gøre ved det udover at få et nyt kort hvis der stadig er garanti er mit råd at sende den ind og kæmpe din sag virkede for mig fik et nyere kort dengang

så vidt jeg ved har det noget med nvidias arkitektur at gøre det har været et kæmpe problem for mange at få et nyt kort specielt i udlandet men heldigvis har vi forbruger klage nævnet håber jeg kunne hjælpe dig.