Avatar billede theaviator Nybegynder
15. juli 2008 - 17:26 Der er 1 løsning

brug for num keys til at lave macro til spil med dinovo edge

Jeg har en razor mus med nogen taster som man selv kan bestemme hvad skal gøre, det jeg er interesseret i er at en af knapperne skal fungere som num1 feks eller num2 men i det felt hvor jeg indtaster hvilken macro eller tast knappen skal fungere som kan jeg ikke skrive num1 af den årsag at mit tastetur er et dinovo edge så af den simple årsag har jeg ikke nogen numtast, er der nogen løsning på dette?

hvis i kan hjælpe ville jeg blive meget glad :) pÅ forhånd tak
Avatar billede theaviator Nybegynder
15. juli 2008 - 18:22 #1
virtuelt tastetur var løsningen ;)