Avatar billede jakobj Praktikant
13. juli 2008 - 13:23 Der er 3 kommentarer

Dreamweaver gemmer ikke ftp brugernavn og password

Jeg administrerer omkring 40 forskellige websites vha Dreamweaver. På det seneste har jeg oplevet at ftp brugernavn og password ikke gemmes for flere af disse sites. Det bliver ikke gemt, efter at programmet har været logget ned. Og det selvom jeg har krydset af i "save" checkboksen under ftp-settings.

Håber du kan hjælpe mig :-)
Avatar billede jakobj Praktikant
13. juli 2008 - 19:47 #1
Jeg har i mellemtiden fundet svaret. Det var muligvis installationen af IE7, som forårsagede fejlen. En installation af den nyeste DW update løste problemet.
Avatar billede miss-g Seniormester
14. juli 2008 - 20:39 #2
Netop! - Jeg havde samme problem og installerede den nyeste opdatering til Dreamweaver. Husk at lukke ved at give dig selv point *S*
Avatar billede jakobj Praktikant
16. juli 2008 - 23:16 #3
Tak miss-q - jeg lukker.

Interesserede kan evt. også lige tjekke en detaljeret forklaring her:
http://kb.adobe.com/selfservice/viewContent.do?externalId=3491671c