Avatar billede buttersi Nybegynder
09. juli 2008 - 09:39 Der er 5 kommentarer

logo designer og kritik

Hej folkens,

Jeg skal have lavet et logo til min hjemmeside omkring det kommende spil diablo 3. Jeg leder efter en som har lyst til at lave et gratis logo, du vil selvføgelig få dit navn og hjemmeside nævnt på siden samt 200 point.

Derudover kunne jeg godt tænke mig at få lidt kritik på siden, www.diablo3freak.com, som det kan ses mangler der et logo i toppen.

Tak på forhånd :)
Avatar billede w13 Novice
09. juli 2008 - 10:12 #1
Nu er det jo nok designkritik, du søger, men synes da lige, jeg vil påpege, at jeg altså får flere JavaScript-fejl, når jeg prøver at lukke vinduet.
Avatar billede buttersi Nybegynder
09. juli 2008 - 10:17 #2
Det forstår jeg ikke, kan det være gamespot videoen som jeg har embedded der laver problemet?
Avatar billede w13 Novice
09. juli 2008 - 10:30 #3
Jeg kan ikke rigtigt se, hvor fejlen skulle ligge.

I øvrigt bruger du <center> rundt om <embed>-tag'et, men <center> er forældet i dag. Du kan i stedet f.eks. bruge <p style="text-align:center">
Avatar billede w13 Novice
09. juli 2008 - 10:32 #4
Når jeg fjerner embedtagget opstår fejlen ikke, så ja, det er problemet. Men det er der nok ikke så meget at gøre ved måske.
Avatar billede buttersi Nybegynder
09. juli 2008 - 13:04 #5
Tak for svaret w13 :-)

Design kritik er også velkommen