Avatar billede dotano Nybegynder
04. juli 2008 - 17:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Undermenu-link skal åbne bestemt sted, uden at loade hele siden.

Hej, jeg vidste ikke rigtig om dette var den rigtige kategori til mit spørgsmål, eller om den skulle have været ovre i PHP-kategorien, det må vi finde ud af.

Jeg er ved at designe dette:
http://www.dotano.com/site/2nd/

Det endelige resultat jeg har i hovedet er flg:
- Tryk på fx Artworks, og menuen i venstre side skifter til Artworks,  med dertilhørende links til billeder.

- Når man så trykker på et af disse links til et billede, skal dette åbnes i midten af siden, hvor der står "Lorem ipsum.." pt.

Eller noget lign. dette, når jeg først finder ud af hvordan jeg skal gøre vil jeg selv eksperimentere.

Dette skal fungere uden at jeg skal oprette 1000 forskellige .html dokumenter til hvert enkelt link, så siden heller ikke skal reloade alt gang på gang, men kun de enkelte "<div>"'s.

Det må være muligt på en eller anden måde, og jeg har på fornemmelsen at jeg skal til at rode mig ind i noget PHP.

Håber på nogle gode svar, og hvis en mod er lidt utilfreds med placeringen af dette spørgsmål, eller bare føler det ligger i den forkerte kategori, så flyt den venligst, så jeg kan få "et hurtigere og bedre svar" :)..

Hilsen Matias/ano
Avatar billede dotano Nybegynder
04. juli 2008 - 17:51 #1
Kan man ikke slette sine spørgsmål igen? :/

..

Undskyld jeg oprettede dette det forkerte sted, har lavet en ny i CSS-kategorien, da det nok nærmere hører derind under, leder lige lidt videre om man kan slette sine spørgsmål igen, ellers ville det være rart at en mod lige fjernede det :)

På forhånd tak.
Avatar billede Jensen DK Novice
05. juli 2008 - 07:03 #2
Du skal lukke dette spørgsmål, da dobbelt spørgsmål ikke er tilladt, du kan læse her hvordan man gør. http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar
Avatar billede dotano Nybegynder
05. juli 2008 - 08:08 #3
done