Avatar billede petersen7913 Forsker
03. juli 2008 - 16:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Validering af et felt

Så er problemet igen alle de hændelse man kan vælge imellem ;)

Jeg har et tekstfelt i en formular. Jeg vil gerne lave en validering af feltet, men først når jeg forlader feltet igen. Jeg har prøvet med 'Dirty', 'Changed' og 'Exit', men det lader til at de 2 første fyres når jeg bare har skrevet 1! bogstav og jeg vil skrive det hele før jeg validerer. 'Exit' fyrer når jeg forlader feltet, men det er uanset om jeg har ændret i feltet eller ej.

Så hvad skal jeg bruge? (I Oracle er det let, der har man en On-Validate)
Avatar billede _on_ Nybegynder
04. juli 2008 - 07:28 #1
Hej

Du kan evt. prøve at placere flg. i VedFokusVæk:
If Me.NavnPåEditFelt.OldValue <> Me.NavnPåEditFelt.Value Then
  ...
End If

Mvh
ON
Avatar billede petersen7913 Forsker
04. juli 2008 - 09:34 #2
Hej on

Det virker, tak :)

Send et svar så jeg kan lukke
Avatar billede _on_ Nybegynder
04. juli 2008 - 10:29 #3
Ok :)
Go' vind med projektet