Avatar billede discotk Nybegynder
02. juli 2008 - 19:03 Der er 1 løsning

MM_UserGroup problem

Hej alle sammen

Det min kode:

<?php if ($_SESSION['MM_UserGroup'] ="5") {?>
<TD class="style39 style43 style45" vAlign=center align=left width=200 height=29>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;<SPAN class=style44>01</SPAN>&nbsp; <a href="sysopindex.php">System operatør</A></TD><?php } ?>

Jeg vil høre om man kan tilføje flere usergroups unden >< dem her

Det jeg gerne vil have er at rang 1,4 og 5 kan se dem men ikke rang 2 og 3. håber i forstår
Avatar billede allanmc Nybegynder
02. juli 2008 - 20:24 #1
Du kan f.eks. gøre det sådan her:

<?php
if (in_array($_SESSION['MM_UserGroup'], array(1,4,5))) {
?>
<TD class="style39 style43 style45" vAlign=center align=left width=200 height=29>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;<SPAN class=style44>01</SPAN>&nbsp; <a href="sysopindex.php">System operatør</A></TD>
<?php
}
?>

Det er ikke testet, men det burde vidst virke :-)