Avatar billede krukken Juniormester
01. juli 2008 - 22:16 Der er 1 løsning

NHibernate.Mapping.Attributes

Hej,

Jeg sidder og forsøger at lave et oprette en database med NHibernate. Jeg vil gerne bruge "NHibernate.Mapping.Attributes" til at lave min mapping fil. Jeg får som sådan også lavet min mapping fil, fordi jeg kan skrive den ud til en almindelig fil, og der ser den fin ud.

Men jeg får en exception ved denne linie: "cfg.AddInputStream(stream);"

I beskeden står der: "{"<hibernate-mapping xmlns='urn:nhibernate-mapping-2.0'> was not expected."}"

Hvorfor kommer denne en fejl, og hvordan får jeg den rettet, så det virker?
Avatar billede krukken Juniormester
01. juli 2008 - 23:46 #1
Hmm - jeg prøvede at søge efter: NHibernate 1.2.0, også importerede jeg de relevante libs derfra. Og nu virker det.