Avatar billede packo Nybegynder
01. juli 2008 - 10:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

For meget mellemrum med ToggleShow

Hej Eksperter,

jeg er ved at lave en intranet-side til et stort dansk firma og er lidt i problemer, for når jeg klikker på det link i menuen, som skal folde ud i nogle undermenuer vha. ToggleShow, bliver der et alt for stort mellemrum. Er der nogen af jer, der kunne tænkes at vide, hvordan jeg kan fikse det?
Avatar billede di8leva Nybegynder
01. juli 2008 - 11:50 #1
Ikke uden at se koden :)
Avatar billede packo Nybegynder
01. juli 2008 - 12:04 #2
<script type="text/javascript">
last_elm = null;
function ToggleShow(elm){
    elm=document.getElementById(elm);
    elm.style.display=elm.style.display=="none"?"block":"none";
    if (last_elm)
        last_elm.style.display="none";
    last_elm = elm;
}
</script>

<span class="style5"></a><a href="#" class="style5" onClick="ToggleShow('markedsinfo')"><br>Markedsinfo</a><br>
            <ul class="style4" id="Markedsinfo" style="display:none">
            <a target="main" href="#">- Webforecast</a><br>
            <a target="main" href="#">- Space</a><br>
            <a target="main" href="#">- Supergros</a><br>
            </ul>
Avatar billede roenving Novice
01. juli 2008 - 14:49 #3
Hvad er formålet med </a>-tingen som det første i span'en ?-)

-- og så har du forskel på id'et og kaldet 'Markedsinfo'/'markedsinfo' ...

-- og så er en ul ikke et godt valg inde i en span, der jo er et inline element !-)
Avatar billede packo Nybegynder
01. juli 2008 - 21:18 #4
Okay, tak tak, men en ændring på det ændrer vel ikke mit mellemrum mellem linket, der er ToggleShow på og selve ToggleShow'et?
Avatar billede packo Nybegynder
08. juli 2009 - 08:38 #5
.