Avatar billede bahn Nybegynder
30. juni 2008 - 16:57 Der er 9 kommentarer

php5 virker ikke

Hej
jeg har lige fået lagt min side på en php5 sever istedet for en php4

og nu virker den ikke!!!

www.bahn-larsen.dk
hjælp hvad er der galt?
Avatar billede jensgram Nybegynder
30. juni 2008 - 16:59 #1
Det ligner umiddelbart, at den nye opsætning ikke fortolker .php filer.

I Apaches httpd.conf plejer det at have noget at gøre med linien:

AddType application/x-httpd-php .php
Avatar billede leif Seniormester
30. juni 2008 - 17:13 #2
Men hvis jeg var dig ville jeg skynde mig at fjerne din fil med mysql oplysninger indtil fejlen er rettet.
Avatar billede jensgram Nybegynder
30. juni 2008 - 17:42 #3
Uh, NAS!
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
30. juni 2008 - 19:32 #4
Er du sikker på at cliche har anbragt dig på et php-webhotel?
Avatar billede mbw Nybegynder
30. juni 2008 - 23:31 #5
Lyder som Cliché i en nødeskal. Magen til uprofessionalisme skal man lede længe efter.
Avatar billede bahn Nybegynder
01. juli 2008 - 17:02 #6
jo jo det var Cliche er havde klokket i det.
tak for tippet
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
01. juli 2008 - 23:10 #7
Ja, det er bedre ... Så skal du lige have gjort noget ved tegnsættet.
Avatar billede bahn Nybegynder
02. juli 2008 - 08:03 #8
noget ved tegnsættet?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
02. juli 2008 - 08:41 #9
Ja, det ser ud til at serveren siger UTF-8, men du bruger ISO-8859-1. Det kan man se i nogle browsere - der er også browsere, der prøver at reparere fejlen.