Avatar billede herch Nybegynder
30. juni 2008 - 12:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Viser felt i form som -1 el. 0 men kun på en maskine

Jeg har en access-database, som oprindelig er lavet i Office XP.
Problemstilling er den, at databasen har nogle felter true/false (flueben), som bliver vist som -1 og 0 i underformular, som er bygget ud fra en query.
Men denne fejl er kun på en enkelt maskine, alle andre maskiner og Office-versioner, bliver feltet vist som "ja" el. "nej".

Er der et eller andet sted, man skal rette i den access-ver. (stand-alone-pc), så den fremover kan vise felterne som ja/nej?
Avatar billede herch Nybegynder
08. januar 2013 - 08:50 #1
Forældet - system bruges ikke mere
Avatar billede herch Nybegynder
08. januar 2013 - 08:50 #2
OK