Avatar billede cbotved Nybegynder
29. juni 2008 - 21:21 Der er 11 kommentarer

Nyt design til mit site

Hejsa,

Jeg har allerede siddet og arbejdet lidt rundt i Photoshop, men må nok desværre krybe til korset og indrømme at jeg ikke syntes at mine evner slår nok til. Da det gerne skal se kanon ud fra starten af.

Se hvad jeg pt er nået frem til her:

http://www.gratisupload.dk/show.php?fileId=13487

Altså en rimelig basic webshop opbygning. Jeg er ret glad for "apple-design" eller hvad man skal kalde det, så hvis siden kan få det præg, bliver jeg en lykkelig mand:)

Lad mig høre hvem der er frisk på udfordringen, jeg vil gerne være færdig med det ASAP.
Avatar billede -flow- Nybegynder
29. juni 2008 - 21:56 #1
Hejsa :) er det en betalt opgave?
Avatar billede cbotved Nybegynder
29. juni 2008 - 22:00 #2
Hov, min fejl. Ja det er det, men selvfølgelig "alt med måde".... så vi snakker ikke 10.000 kr...  ;)
Avatar billede -flow- Nybegynder
29. juni 2008 - 22:07 #3
okay :)jeg er ihvertfald interesseret i opgaven... du kan kontakte mig på mulle_nus@hotmail.com (som osse er min msn, så du kan bare tilføje mig hvis det er)
Avatar billede cbotved Nybegynder
29. juni 2008 - 22:30 #4
Har prøvet at tilføje dig, men du er offline...
Avatar billede Himbear Nybegynder
29. juni 2008 - 23:32 #5
Jeg er på msn de næste par timer, så prøv at tilføje tinocordes@hotmail.com
Avatar billede aplosweb Nybegynder
30. juni 2008 - 01:15 #6
Hej cbotved

Vi vil gerne se på opgaven, hvis du kunne komme med en mere uddybende beskrivelse, bla. hvilken shop løsning det køre på? ønsker du opsætning eller kun selve designet,

Du kan fange os på,
contact@aplosweb.com eller på tlf. +45 5088 0502

Referencer m.m.
http://www.aplosweb.com
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2008 - 08:00 #7
Hejsa
Jeg er skam også klar til at hjælpe dig, men vil også gerne have lidt flere detaljer om siden. :)
Så skriv endelig til mig på admin@u-man.dk.
Jeg har blandt andet lige lavet et nyt layout til www.cykelgear.dk, som de er igang med at opsætte lige nu :)
Se min hjemmeside for referencer - www.u-man.dk

Med venlig hilsen
Thomas Michaelsen
www.u-man.dk
admin@u-man.dk
Avatar billede mywebcreations Nybegynder
30. juni 2008 - 13:18 #8
Hej cbotved,
Prøv at se nedenstående forslag og se om de passer til dine ambitioner:

http://210.245.123.177/~lichbt/coolshirt/coolshirt.png

Med venlig hilsen
Kim Hau
www.mwc.vn
tkhau@mwc.vn
Avatar billede kasper_skov Nybegynder
30. juni 2008 - 17:02 #9
Jeg ejer det grafiske bureau Ljungstrøm, som tilbyder mange forskellige løsninger.
Jeg er selv 100% mac-bruger, og elsker alt ved mac. Jeg bruger udelukkende macintosh computere, så jeg tror jeg har en god idé hvad du tænker på når du siger at du gerne vil have et apple-præget design.

Jeg er meget interesseret, og vil meget gerne høre nærmere omkring dit projekt.

Du er meget velkommen til at sende mig en mail til: kls@ljungstrom.dk
Hvis du ønsker en samtale kan er du meget velkommen til at ringe på: 60 29 24 70
Du kan også lige tilføje mig på MSN: kasperskov@mac.com
Avatar billede cbotved Nybegynder
30. juni 2008 - 23:49 #10
Godt, jeg kan se at der heldigvis er godt med tilbagemeldningerne på min opgave. Jeg har derfor for at give alle en fair chance for at byde ind, skrevet lidt flere tanker ned som nu offentliggøres:

Nærmere beskrivelse af opgaven.

•    Jeg har købt en oscommerce webshop fra www.BGsys.dk
•    Med i min aftale hos BGsys er selve implementeringen til deres webshop, så jeg behøver kun et photshop dokument, som man kan klippe sig rundt i.

•    Overall skal designet have et ”iPod” eller ”Apple” præg, altså pæne runde hjørner, og menu bokse der kunne ligne blankt stål eller noget i den stil.

•    Der skal indarbejdes et grafisk element der tydeliggøre en log-in adgang for mine kunder.

•    Det er vigtigt at man bruger vores logo, da det det trods alt nu er på en del brevpapir mm. Det må dog godt photoshopes lidt så det måske kan få lidt et udseende af at være bag noget glas, eller noget i den stil.

•    Jeg har planlagt kun at have en menu i højre side, da jeg ikke mener at den klassiske webshop løsning med menuer i begge sider er særlig pæn.

•    I må gerne tage udgangspunkt i det jeg har forsøgt mig på her: http://www.gratisupload.dk/show.php?fileId=13487

•    Samt har jeg også samlet lidt tanker her: http://www.gratisupload.dk/show.php?fileId=13545

•    Det er planlagt sådan at der ikke skal laves andre designs til undersider, men at boksen i midten (som så kommer til at være lidt mod venstre, pga. den manglende menu)

•    Der skal selvfølgelig indrabejdes plads til Dankort logo og evt. også eDankort (men ikke internationale kort)

Jeg ser frem til at se nogle grafiskeforslag (læs: ikke nødvendigvis færdige sider, men bare så jeg kan danne mig en idé)
Kontakt mig gerne hvis man ønsker vores logo som vektoriseret fil.
Avatar billede mywebcreations Nybegynder
02. juli 2008 - 16:11 #11
Hej Cbotved!

Her er vores wireframe forslag til din Webshop

http://210.245.123.177/~lichbt/coolshirt/coolshirt3.png

Med venlig hilsen
tkhau@mwc.vn