Avatar billede cot Nybegynder
29. juni 2008 - 11:52 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Jn-web designbedømmelse

Hej!

Kan i ikk give mig lidt feedback på designet her:

http://www.traviannews.dk/jnweb/ny/index.html

Lad venligst være med at bedømme indhold, da det bare er noget jeg kompieret fra en af mine andre sider, det er bare for at få en fornemmelse af designet med indhold...

Links virker ikk osv, det er kun design jeg vil have bedømt..

På forhånd tak!

Ps. gerne konstruktiv kritik tak :D

//Cot
Avatar billede rsph Nybegynder
29. juni 2008 - 19:37 #1
Jeg tillader mig at være hud ærlig.

Farverne er ikke pæne, banneret har et nedern design,
evt. også lav noget flash det ser meget bedere ud. :)
Avatar billede cot Nybegynder
30. juni 2008 - 07:35 #2
Tak, skal du have...

Men det med farverne ikk er pæne tror jeg er lidt en smagssag, da Tv2-Sport har brugt de samme samt flere.

Banneret, vil jeg prøve at arbejde på, men hvor er det konstruktive? hehe, hvad skal der gøres ved banneret før at det ikk har et nedern design?

Og

Flash, det er ikk lige der jeg er stærkest, så skal lige have lidt øvelse der først :)
Avatar billede cot Nybegynder
02. juli 2008 - 06:59 #3
Er der ikke nogle flere der vil byde ind, eller rsph, kan du give noget mere konstruktiv kritik?
Avatar billede Slettet bruger
03. juli 2008 - 20:31 #4
Hejsa ..

Jeg ville til en hver lejlighed altid bruge lyse farver, det er en smagssag ja, men jeg kan bedre lide lyse sider frem for mørke, en hvid bg, og noget gråt/lyser blåt eller noget i den stil :).
I hvert fald, bare lyse farver, syntes det bliver for "dystert" med en så mørk side :)

MvH. W.
Avatar billede cot Nybegynder
04. juli 2008 - 22:45 #5
okay tak :)
Avatar billede aaberg Nybegynder
08. juli 2008 - 13:23 #6
Jeg synes i udgangspunktet du har et flot design, og jeg er absolut ikke enig med rsph om at du bør bruge flash. Flash er tit meget forstyrende på en side. I tillæg er der flere og flere der installere plugins til deres browser for at blokere flash, da stort set alle forstyrende reklamer på internettet er lavet i flash. Lidt kedeligt at komme ind på en tom side, fordi alting er lavet i flash.

Du kan måske arbejde lidt mere med effekterne i banneret. Jeg synes at tegningen på banneret er flot, men at det måske havde pyntet med lidt gradienter eller lys-effekter på fyldefarverne. Jeg kan godt lide den skygge du har lavet på skriften i banneret, da det får skriften til adskille sig fra baggrunden.

En sidste ting er baggrundsfarven på siden. Enten gør den lysere som wackos foreslår, eller gi den nogle effekter (lys, gradienter, et eller andet), den gør siden lidt tør som den er nu.

:-)
Avatar billede cot Nybegynder
08. juli 2008 - 18:19 #7
Mange tak, skal du have!

dejligt med lidt positivt også ;)

Smid bare et svar alle tre så kan i jo dele point :D

//Cot
Avatar billede aaberg Nybegynder
08. juli 2008 - 20:46 #8
svar :-)
Avatar billede cot Nybegynder
11. juli 2008 - 12:32 #9
andre der vil have svar ind?

Jeg lukker bare om 24 timer ellers ;)
Avatar billede cot Nybegynder
12. juli 2008 - 18:00 #10
lukketid :P