Avatar billede leif Seniormester
27. juni 2008 - 14:51 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Anonymous adgang til form

Hej,

Jeg har en database hvor jeg normalt skal have adgang, men Anonymous skal kunne submitte en form.

Jeg har sat Anonymous til Depositor men hvis jeg blot går ind på www.domæne.dk/database.nsf så kommer mit frameset og views frem, dog uden dokumenter, men den måde jeg har gjort det nu er at sætte manuelle rettigheder på viewet og fravalgt Anonymous, men der må da være en nemmere måde eller hvad ?

/Leif
Avatar billede leif Seniormester
28. juni 2008 - 09:56 #1
Jeg har måske skrevet det lidt kryptisk. Men det handler om hvordan jeg kan sikre at Anonymous kun har adgang til at submitte data fra 1 bestemt form og intet andet.
Avatar billede leif Seniormester
13. juli 2008 - 16:06 #2
Det bliver vist til at betale sig fra det.