Avatar billede mule Nybegynder
10. december 1999 - 20:50 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Nogle der gider lave et logo?

Jeg skal bruge et logo til en side der hedder bedstetilbud.dk
Så hvis der er nogle der gider så er der 80 point at hente.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
10. december 1999 - 20:56 #1
jeg gider i hvert fald ikke gratis
Avatar billede mule Nybegynder
10. december 1999 - 21:22 #2
Hvad koster det ?
Avatar billede mariannea Nybegynder
13. december 1999 - 08:36 #3
Hvor meget vil du give for at få lavet det logo? Jeg vil måske gerne gøre det for dig.
Avatar billede Slettet bruger
13. december 1999 - 09:06 #4
Skriv en mail til mig med farver osv. så skal jeg nok designe et til dig.

osj@dbs.dk
Avatar billede mule Nybegynder
14. december 1999 - 10:07 #5
Hvor meget koster det da >spacemaninc ?
Avatar billede hallum Nybegynder
15. december 1999 - 21:03 #6
Jeg vil da godt lave et logo for 180 point, men hvor er sitet, det findes da ikke på www.bedstepriser.dk
Avatar billede mule Nybegynder
16. december 1999 - 10:12 #7
Nej vi har ikke købt domænet endnu, men det gør vi.

Hvis du giver mig din mailadresse så kan vi aftale nærmere.
Avatar billede chaser Nybegynder
22. december 1999 - 18:41 #8
Jeg vil gerne designe et logo til dig...

JuleHilsner
/Robin J.
Avatar billede mule Nybegynder
03. januar 2000 - 20:45 #9
Det lyder rigtig godt chaser,eller Hallum kan du så ikke komme med et udkast, jeg har faktisk ikke ret meget andet lige nu end at siden hedder bedstetilbud.dk.
Kontakt mig på email: mikkel@akvarieklubben.dk
/Mikkel
Avatar billede chaser Nybegynder
03. januar 2000 - 22:12 #10
Farver?
Avatar billede hallum Nybegynder
03. januar 2000 - 22:14 #11
OK jeg sender dig en mail.
Har du et link hvor der er testsider, hvad er krav til farver, størrelse, evt. keywords, animeret eller...
Avatar billede dar Nybegynder
06. januar 2000 - 17:04 #12
Kunne man ikke få det at se? testside?
Avatar billede mule Nybegynder
06. januar 2000 - 19:51 #13
Hvad mener du webstedet?
Avatar billede bernhof Nybegynder
08. januar 2000 - 20:09 #14
Jeg vil gerne lave et logo til dig!
Jeg har en masse lækre plugins til at lave vilde banners med!
Kan jeg få lidt info om farver, størrelse (som hallum skriver) og evt. slogan?!

/MikBJ
Avatar billede mule Nybegynder
08. januar 2000 - 20:14 #15
Du kan få hvad jeg índtil nu kan sige (vi er nemmelig ikke noget så langt med ideen endnu)
Størrelse aner jeg ikke, lav det som du selv synes så kigger vi på det.
Farver, der må du gerne tænke lidt hen i gult, slogan tjaa, der har vi ikke noget endnu så det......

<"/Mule\">
Avatar billede mule Nybegynder
17. januar 2000 - 13:16 #16
Er der ikke nogle der har noget så lukker jeg spørgsmålet ..........
Avatar billede hallum Nybegynder
17. januar 2000 - 21:37 #17
ØØØH Jeg syntes ikke du har været særlig meddelsom og givet det store input, ej heller tidshorisont.

Jeg har fx. var til eksamen de sidste par uger....
Avatar billede mule Nybegynder
18. januar 2000 - 09:57 #18
Ok, du kommer så bare med et udkast, eller spørger hvis du har brug for mere info, så laver jeg et nyt sprøgsmål og du får pointene :-)
Jeg er jo stadig interreseret, jeg synes bare ikke der har været nogle brugbare udmeldinger, undtagen fra dig, men der er jo gået et godt stykke tid siden jeg hørte fra dig sidst :-)