Avatar billede rooty Nybegynder
21. juni 2008 - 13:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Bedømmelse af idiotarbejde.dk

Hejsa.

Jeg har i samarbejde med en kammerat lavet www.idiotarbejde.dk

Kunne være fint med lidt feedback :-)

go dag, /rooty
Avatar billede w13 Novice
21. juni 2008 - 13:34 #1
Det ser meget godt ud - meget minimalistisk design. Kunne forestille mig, at det også er meget overskueligt på f.eks. en telefon.

Dog er der et par fejl i kodningen. I FireFox står designet midt på siden (går ud fra, du selv bruger FF?), men i Internet Explorer står det til venstre.
Måske kan det løses ved at rette:
#container {
    width:500px;
    margin:0 auto;
}
til:
#container {
    width:500px;
    margin:0 auto;
    text-align:center;
}

Linje 97 i dit CSS-dokument indeholder linjen:
    marign:0;
som jo skulle være:
    margin:0;
(Dette fandt jeg ud af ved at bruge FireFox's geniale fejlkonsol!)

Når man validerer dit site på W3C.org, får man 2 fejl: http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.idiotarbejde.dk%2F&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&group=0
Avatar billede w13 Novice
21. juni 2008 - 13:37 #3
Derudover burde du måske bruge UTF-8 som tegnsæt frem for ISO-8859-1, da du så kunne undgå at skulle erstatte specialtegn med f.eks. "æ".
Avatar billede rooty Nybegynder
21. juni 2008 - 13:49 #4
Åh tak for den hurtige svartid og de gode kommentarer.

Jeg vil straks kigge på tingene. :)
Avatar billede rooty Nybegynder
21. juni 2008 - 13:52 #5
Hov, forresten bruger jeg både og mht. browser.

Mine forme ser heller ikke for godt ud i IE, (dåmme IE) :-)
Avatar billede rooty Nybegynder
21. juni 2008 - 13:54 #6
Hov, og sådan .. nu skulle den være valideret. :-)
Avatar billede rooty Nybegynder
06. december 2008 - 09:55 #7
lukkket, et par måneder efter :-)