Avatar billede pablopablo Nybegynder
19. juni 2008 - 14:52 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Popup, ajax og java script.

Hejsa

Nedenstående kode kaldt fra min c# kode virker fint:

Page.ClientScript.RegisterStartupScript(this.GetType(), "test", "alert('Popup besked som kaldes direkte fra C#!');", true);

Mit spørgsmål går på, er det på en eller anden måde muligt, at vise andet end den gamle og grimme standard popup vindu når jeg ønsker at kalde det direkte fra min C# kode af??

Jeg har rodet meget med AJAX, hvor man kan lave fint popup vinduer...men ved ikke om man kan koble de to ting samme på denne her måde...??

Alle ideer er velkomne, bare jeg selv kan bestemme i min kode hvornår popup'en skal vises!

Mvh. PabloPablo
Avatar billede mikalj Nybegynder
23. juni 2008 - 12:35 #1
Prøv ModalPopupExtender i ajax control toolkit.

Men det kan du f.eks. lave en <div> eller <table> style indholdet som du har lyst. Koble en ModalPopupExtender på, og så kalde Show() på den fra codebehind.
http://www.asp.net/AJAX/AjaxControlToolkit/Samples/ModalPopup/ModalPopup.aspx
Avatar billede pablopablo Nybegynder
23. juni 2008 - 12:49 #2
Hey, har brugt den ajax control flere gange, men viste ikke at man også kunne kalde det fra code behind... kan du vise mig et eks. med det?