Avatar billede andersbl Nybegynder
18. juni 2008 - 15:15 Der er 1 løsning

Oprette data i forskellige colummer gennem form.

Hej Eksperter
Jeg står over for et projekt, jeg er sikker på lyder let i jeres øjne. Det deres sig om jeg skal have lavet et indtasnings-skema og noget af informationen kommer fra en linked tabel.
Ca. så ledes.

Navn  Produkt  Uge 1  Timer  Pause  Uge 2  Timer  Pause

Jeg har forsøgt at lave en formel uden succes. Skal være en boks hvor man vægler uge og de data’er man indtaster i timer og pauser skal ligges ned under den uge. Dvs. at formen kun skal indenholde følgende felter.

Navn  _____ Produkt _____ Uge ?  Timer  ____  Pause  ____

Håber det er forklaring nok :)

På forhånd tak
Avatar billede mugs Novice
18. juni 2008 - 15:20 #1
Hvis du laver en forespørgsel og bruger en dato i stedet for uge, kan du i forespørgselen lave en udtryk, der giver di ugen. På den måde får du ganske gratis både dato og uge, og for den sagd skyld måpneden, året sller hvad du nu vil.

Du kan så indtaste dine data i vilkårlig rækkefølge, og i forespørgsler lave kriterier der isolerer enten navn, produkt e.lign.