Avatar billede ruch Nybegynder
14. juni 2008 - 18:51 Der er 4 kommentarer

Køb af mobil i udlandet

Hej, jeg skal snart på ferie og vil prøve at se om jeg kan finde en billig mobil der, og hvis jeg så gør det, vil det så være muligt for mig at få ændret sproget og skrivningen (æøå) til dansk?
Tror vidst nok det er noget med at firmwaren skal ændres..
Avatar billede ejldk Nybegynder
14. juni 2008 - 19:45 #1
Jeg tror at de fleste telefoner du køber idag har dansk indbygget, ihvertfald dem fra tyskland og resten af europa tror jeg.
På samme måde som de telefoner du køber i danmark, kan indstilles til tjekkisk, eller russisk.
Avatar billede ruch Nybegynder
14. juni 2008 - 22:21 #2
Men jeg skal til filippinerne, og jeg tvivler stærkt på at der er dansk på telefonerne der.
Avatar billede ejldk Nybegynder
16. juni 2008 - 03:05 #3
Det vil jeg nok give dig ret i.
Men mener at jeg har set nogle sider som tilbyder at opgradere firmwaren på ens mobil for en beskeden sum (100,- eller lign.)
Kan dog ikke huske hvor.
Prøv at google lidt.
Avatar billede ruch Nybegynder
16. juni 2008 - 21:54 #4
Okay, så prøver jeg det :)