Avatar billede froej Nybegynder
14. juni 2008 - 09:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Database kan ikke åbnes

I et stresset øjeblik åbnede jeg en database som allerede var åben på min PC. Efterfølgende kom følgende fejl :

"Databasen er i en uventet tilstand. MS Office kan ikke åbne den.

Denne database er blevet konverteret fra en tidligere version af MS Access ved hjælp af metoden DAO CompactDatabase i stedet for kommandoen konverter database i menuen...

Hvis den oprindelige database ikke længere er tilgængelig, kan du oprette en ny database og importere tabellerne og forespørgslerne for at bevare dataene. De andre database objekter kan ikke gendannes."

Den er oprindeligt konverteret ved hjælp af konverter database fra menuen og jeg kan slet ikke komme ind i databasen.
Jeg har prøvet at importere/sammenkæde tabeller fra en ny database, men får at vide at jeg ikke har rettigheder til det.

HAr du en god ide, ville det være en meget stor hjælp!
Avatar billede mugs Novice
14. juni 2008 - 10:55 #1
Måske kan du få hjælp her:

http://support.microsoft.com/kb/283849/da
Avatar billede froej Nybegynder
16. juni 2008 - 10:07 #2
Har nu prøvet alle forslag i artiklen, men er bange for at resultatet er det samme.
Avatar billede froej Nybegynder
25. juli 2009 - 14:12 #3
lukker