Avatar billede anders_cp Nybegynder
12. juni 2008 - 01:45 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Button skal trykkes på to gange

Hejsa
Jeg har lavet en "conditional messagebox", som virker efter hensigten blot med det aber dabei at jeg skal trykke to gange førend den aktiveres:
        protected void ButtonFoundNewMessage_Click(object sender, EventArgs e)
        {
            if (validate())
            {

                string test = "test...";

                    ButtonFoundNewMessage.Attributes.Add("OnClick", "if(confirm('Du har ikke angivet nogen kortbesked. Beskeden vil blive " + test + " Er dette OK?')){}else{return false}");

            }
            else // false
            {
                Labelinfo.Visible = true;
                Labelinfo.Text = "Beskednavnet og Beskedteksten må ikke være tomt";
            }

Nu ved jeg godt, at ved at flytte "ButtonFoundNewMessage.Attributes.Add("OnClick".." op i page_load, vil den virke hvergang. Men jeg ønsker den kun aktiveret funktionen Validate er true.

Jeg har løst problemet ved at lave et labelfelt og et java script:
LabelPopUp.Text = "<script>confirm('Du har ikke angivet nogen kortbesked. Beskeden vil blive " + test + " Er dette OK?')</script>";
Problemet ved denne løsning er bare at den gør siden blank, så man kun kan se popup-boksen.
Jeg ønsker at se den underliggende hjemmeside, som man gør ved at lave ButtonFoundNewMessage.Attributes.Add("OnClick",

Håber I forstår, ellers må I spørge ind til problemet.
Avatar billede hooh Nybegynder
14. juni 2008 - 12:44 #1
flyt denne i page_load

ButtonFoundNewMessage.Attributes.Add("OnClick", "if(confirm('Du har ikke angivet nogen kortbesked. Beskeden vil blive " + test + " Er dette OK?')){}else{return false}");
Avatar billede anders_cp Nybegynder
09. april 2011 - 18:41 #2
lukker