Avatar billede rickie Juniormester
10. juni 2008 - 11:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Insert into (dato for hver dag, undtagen weekend mellen fra/til)

Hej,

Er det muligt at i Access lave en insert query som sætter alle hverdage ind mellem 2 givne parametre.

Feks. Parameter 1 (idag) og parameter 2 (13.06.2008)
Så sættes der 10.06.2008, 11, 12 og 13 ind i tabellen.

Svaret må gerne være i SQL view i Access.
Avatar billede terry Ekspert
10. juni 2008 - 19:20 #1
The answer to your question "Er det muligt at i Access lave en insert query som sætter alle hverdage ind mellem 2 givne parametre" is no, at least not as far as I know.

You will need to do it in a loop in code taking into account the weekend.
Avatar billede jesperfjoelner Nybegynder
12. juni 2008 - 17:53 #2
Du slipper ikke uden om i det mindste en funktion, som du kalder fra din query.
Avatar billede jeppe_k Nybegynder
11. juli 2008 - 00:21 #3
Hvorfor ville du være interesseret i dette og dette skal vel nærmest kodes i vba
Avatar billede rickie Juniormester
15. januar 2010 - 09:57 #4
Lukker