Avatar billede hvilsom Nybegynder
10. juni 2008 - 08:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Slette gamle filer (fra XP) efter Vista-opgradering?

Hej,
Jeg har opgraderet min XP til Vista - gik iøvrigt smertefrit, og Vista fungerer efter hensigten. Men... Altid et aber-dabei.

Når jeg søger efter filtyper (eks. jpg eller mp3) dukker alle mine "gamle" filer op, og de "nye" - dvs. den gamle "Documents and settings\..." liger der stadig OG data ER flyttet til "users\..." - det er lidt fråds af plads...
Jeg kan ikke finde den gamle mappe; men godt åbne filerne - eks via mediaplayer etc. ?!

How the h... får jeg dem væk?

And
10. juni 2008 - 08:25 #1
Øhhhh - har du install. Vista fra 'bunden af' eller en form for opgradering fra XP ?

(Vil normalt anbefale fra 'bunden af' med komplet formatering mm. )
Avatar billede j3ppah Novice
10. juni 2008 - 10:29 #2
hvis du kan finde dem fra "søg" kan du jo bare slette mapperne der inde fra...
Avatar billede moenbo Nybegynder
10. juni 2008 - 12:46 #3
Har du prøvet at slette mappen "Old Windows file" ?
Avatar billede hvilsom Nybegynder
10. november 2008 - 10:02 #4
Lukker den :-)
Avatar billede hvilsom Nybegynder
10. november 2008 - 10:02 #5
ok