Avatar billede heinosebastian Nybegynder
06. juni 2008 - 20:03 Der er 9 kommentarer

Windows 7, bliver det bedre end Vista?

Jeg har fundet en masse information om næste Windows, Windows 7, åbenbart bygger de ovenpå Vista, hvilket jeg ikke var glad for. Alt for langsom kerne, de snakker meget om den nye mikro kerne, minwin.... men nu er de vist gået væk fra den igen, svært at finde hoved og hale i, dog skulle det allerede udkomme næste år.... Hvad siger i, bliver det endnu et Vista flop eller får de endeligt stablet et godt produkt på benene?

massere af information om windows 7 her.... http://www.sevenguide.dk
Avatar billede peet-49 Novice
07. juni 2008 - 10:18 #1
Det må vi da håbe på. Der er ikke mange tilgængelige data om windows 7 fra microsoft endnu, og den kommer ikke på markedet før 2010
Avatar billede hnnh Nybegynder
07. juni 2008 - 10:50 #2
Ved ikke hvorfor, du siger vista er et flop. ?
Jeg har kørt med vista, siden 7/2007, og aldrig har probz med den.
Der var i starten, lidt probz med nogle programmer(enkele), men det var fordi de ikke havde updateret, programmerne til vista, så faktisk ikke m$ skyld, med de forskellige udgivers skyld, fordi de ikke havde deres programmer vista klar.
Eneste undskyldning, for ikke at skifte til vista, er at du ikke er villig, til at køre nyt hardware, fordi du er så nærig, at du ikke vil skifte din gamle 1 ghz pc ud.
personligt har jeg ikke haft, mere ind 10%(højt sat) af de fejl, som jeg havde med xp.
dog vil jeg lige sige, at der ikke er x64 udgaver af alle programmer i nu, men til x86 finder jeg ingen mangler, men det er jo det samme med xp x64, men x64 er bare meget bedre syntes jeg.

håber folk vil lade være, med at skrive dårlige ting om vista, nå de ikke har givet den en ærlig chance, den kræver mere hardware, men er det vær.
Avatar billede peet-49 Novice
07. juni 2008 - 11:08 #3
Vista er sikkert god nok til præindstallerede maskiner, der er bygget til det, der er stadig problemer med software på vista, selv microsoft har problemer med eget software, jeg har på mit system afprøvet alle modeller af vista uden et tilfredstillende resultat, ikke 10 vilde hest får mig på vistavognen, den er god til multimedia, og så er det det.
Avatar billede peet-49 Novice
07. juni 2008 - 12:19 #4
hnnh->> Til orientering, så har jeg altid et optimeret system, og et af de hurtigste.
Avatar billede hobbittend Novice
08. juni 2008 - 21:46 #5
DOS var bedre en Vista ^^
Avatar billede hnnh Nybegynder
14. juni 2008 - 13:50 #6
For mig lyder det bare, som om i snakker, for at holde jer vågen.
peet-49 : du nævner ikke om hvad software, du har problem med, lyder bare til, at du tror på alt, hvad du læser på nettet.
hvor meget måneder brude du dit vista som defualt OS?
hobbittend : Du var sgu da slet ikke født, da man bruge dos. :D
Avatar billede peet-49 Novice
14. juni 2008 - 15:57 #7
Når man som jeg skifter hardware, som andre skifter undertøj, er der ikke altid software til rådighed, og slet ikke til vista, det hjælper dog efterhånden, men nu gider jeg ikke skifte til en, på forhånd død bold.
Avatar billede smitten1 Nybegynder
14. juni 2008 - 16:13 #8
Nu er det jo også ret moderne, at sige Vista er en gang fis i en hornlygte :o
Avatar billede amews_aj Nybegynder
14. juni 2008 - 16:17 #9
Jeg glæder mig til at se hvad de finder på i windows 7. Forhåbentlig holder de ved minwin.

Jeg vil også sige personligt har jeg haft færre problemer med vista end med xp.
De problemer der så er kan man for det meste løse hvis man giver sig lidt tid.

Jeg siger ikke vista er bedre end xp som sådan, men at vista ikke er dårligere.
De ligger på niveau. Der er ikke de store forbedringer. Ingen grund til at opdatere medmindre man alligevel skifter pc.

Og hvad sagde alle folk da XP kom. Mere eller mindre det samme. Og når windows 7 kommer siger folk, vista var meget bedre. Det bliver ved sådan.
Jeg havde flere problemer fra 98 > XP end fra XP > Vista.

Tror der er gået lidt for meget princip i vista holdningen.