Avatar billede elisen Nybegynder
03. juni 2008 - 15:42 Der er 3 kommentarer

Blæser - Bios

Hey..
Jeg ringede til Asus support for at spørge dem om de kunne lave min computer fordi den larmer mere end et fly der lander og bliver mere varm end en kogeplader.. han sagde jeg skulle opdatere min bios via asus.support.com, men at det måske var lidt svært.. kan det virkelig være rigtigt at alm. dødelige mennesker skal klare dette før at garantien dækker?? han sagde at hvis dette ikke var gjort, kom jeg til at betale.. Kan i fortælle mig hvordan jeg gør dette rigtigt?
Avatar billede elisen Nybegynder
03. juni 2008 - 15:48 #1
Jeg har lige tjekket min Bios:

System Bios version: 203

VGA BIOS version: 009.012.001.027.A13000.000

EC BIOS version: 1000B40001
Avatar billede peet-49 Novice
03. juni 2008 - 16:25 #2
Hvis den ikke har gjort det hele tiden, skal du rense blæser på den.
Avatar billede elisen Nybegynder
03. juni 2008 - 18:25 #3
ok.. det kan ikke ødelægge garantien at man åbner den??