Avatar billede genvej Nybegynder
02. juni 2008 - 12:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

minimeret program der blinker i taskbar

Hej...

Visual studio 2005 / winforms

Jeg laver et program hvori der kører en lille tråd. Ved en event jeg har lavet vil jeg gerne at applikationen blinker i taskbaren hvis den er minimeret...og stopper når vinduet genetableres. Nogen der kan linke til noget info eller give den selv?
Avatar billede aaberg Nybegynder
03. juni 2008 - 08:03 #1
Tjek:
http://www.pinvoke.net/default.aspx/user32.FlashWindowEx

Jeg har netop testet det, og det virker helt fint. :-)
Avatar billede aaberg Nybegynder
12. juni 2008 - 20:58 #2
Fik du svar på dit spørgsmål?
Avatar billede genvej Nybegynder
13. juni 2008 - 08:38 #3
ja tak.... så det dog ikke før nu...

Jeg lavede en egen løsning med at skifte ikonet frem og tilbage på .isminimized og .resize functionerne på min applikation. Virkede også fint