Avatar billede pcdl Nybegynder
01. juni 2008 - 18:58 Der er 9 kommentarer

Nogen der kan lave et simpelt banner?

Hej ville lige høre om nogen gad hjælpe mig med at lave en simpelt gif banner ?
Avatar billede helle100 Nybegynder
01. juni 2008 - 20:46 #1
Tjoo... kommer an på hvad det er du gerne vil have. Du er nok nødt til at skrive lidt mere, før der er nogen der kan hjælpe. Hvor stort skal det være? Skal der stå noget? Skal der være andet på? Hvilke farver? osv.
Avatar billede pcdl Nybegynder
02. juni 2008 - 13:42 #2
altså det er næsten lige meget hvordan det ser ud :) men har du ikke en msn så kan jeg lige sende lidt billeder du kan se på
Avatar billede helle100 Nybegynder
02. juni 2008 - 19:14 #3
Du kan evt. uploade billederne her http://www.gemdet.nu/ og så ligge et link til dem. Men du bliver nok nødt til i det mindste at sige hvad det skal bruges til så, for ellers bliver det ret svært at hjælpe dig.
Avatar billede janne123 Nybegynder
19. juni 2008 - 15:21 #4
Hvis du LÆGGER et link med gemdet.nu så billederne LIGGER tilgængelige for os, vil jeg da også gerne se på det! :-)
Avatar billede janne123 Nybegynder
11. juli 2008 - 17:10 #5
gemdet.nu er fyldt med virus....
Avatar billede zeroxdk Nybegynder
29. august 2008 - 19:42 #6
gemdet.nu indeholder da ingen virus, hvad snakker du om janne123 ?
Avatar billede janne123 Nybegynder
30. august 2008 - 11:01 #7
Nej, gemdet.nu indeholdere ikke længere virus, men det gjorde den engang for ikke så længe siden. Faktisk nævnte jeg det på jubii's forum og også der blev jeg bekræftet i at siden en overgang indeholdt virus.

Jeg er trådstarter og i første svar får jeg bekræftelse på, at gemdet.nu indeholder en trojan: http://debat.jubii.dk/computere+it+spilleconsoller+og+mobil/generelt+om+computere+ogeller+internet/software/efter+download+af+program++virusalert_584977.html?
Avatar billede zeroxdk Nybegynder
06. september 2008 - 17:59 #8
hej igen janne123

måske det skyldes at du og disse andre brugere kører med Internet Explorer 6/7 som er verdens mest ustabile og usikre internet browser, for har brugt gemdet.nu og mange andre danske host i snart et år dagligt UDEN problemer ( I Firefox)

www.getfirefox.com
Avatar billede janne123 Nybegynder
10. september 2008 - 10:10 #9
Du har helt ret - det ER jo egentlig også underligt, at jeg ikke helt kan vænne mig til Firefox ( jeg har den skam installeret og bruger den, når jeg skal kontrollere min hjemmeside! :-)), mens jeg er blevet helt vild med Chrome! :-)

Her er svaret fra gemdet.nu:
"Hej Escapegamer

Jeg kan se at du i Juli måned havde problemer med GemDet.nu og noget virus, flere oplevede det samme på andre hosting sider rundt omkring på nettet i Juli, de udnyttede en svaghed i Microsofts Internet Explorer 6 / 7 browser.

Fejlen har Microsoft IKKE villet rette og vi sammen med mange andre host's måtte selv rette problemet. Derfor bør du nu ikke opleve nogen problemer med brug.

Vi kan anbefale dig at bruge Firefox som et alternativ til Internet Explorer, Firefox fungerer på præcis samme måde, bare hurtigere, smartere og meget mere sikker (www.getfirefox.com - det er på Dansk)

Vi beklager meget den ulejlighed der er opstået ved denne infektion, og håber du forsat vil bruge GemDet.nu

Ha' en rigtig god weekend

Med Venlig Hilsen
Rasmus K.
Support - GemDet.nu
GemDet.nu is part of Envision Labs Inc.

Hvis du har yderligere spørgsmål så kontakt info@gemdet.nu vi svarer dig indenfor 12-24 timer hele ugen."