Avatar billede phil- Nybegynder
01. juni 2008 - 11:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Acer 5920 WLAN problem

Jeg har købt den nævnte bærbare, der er dog allerede problemer med den.

Det trådløse netværkskort har problemer. Når man starter computeren op fortæller Vista at den "ikke kan finde nogle netværk", selvom der er cirka 5-8 af dem i mit nabolag, hvoraf det ene er mit eget.

Det trådløse netværkskort der sidder i maskinen er et Intel Wireless WiFi Link 4965AGN.

Jeg har selvfølgelig prøvet med andre drivere, andre programmer til at adminestrere kortet og skabe forbindelsen.

Der hvor maskinen er købt har de endda byttet den til en ny, og problemet er fuldstændig det samme. Så er det man begynder at tro at det er en selv der gør noget forkert.
Avatar billede phil- Nybegynder
01. juni 2008 - 11:21 #1
Al hjælp er velkommen!
Avatar billede dragonknight Juniormester
01. juni 2008 - 15:31 #2
Har du tændt for netkortet ?
Der er som regel en lille knap, som tænder/slukker for netkortet, således du kan slukke for det, og have mindre strømforbrug på batteridrift.
Avatar billede phil- Nybegynder
03. juni 2008 - 21:09 #3
Ja, det er tændt på den fysiske knap.
Avatar billede phil- Nybegynder
12. oktober 2008 - 18:40 #4
Vi lukker