Avatar billede mattiasdh Nybegynder
30. maj 2008 - 20:00 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

CD/DVD drev virker ikke.

Hej alle sammen :) jeg har et problem som jeg har haft siden jeg formaterede min computer sidste gang. (jeg har formateret min computer flere gange uden problemer, problemet er først opstået denne gang). Min computer kan ikke læse nogen cd / dvd. Hvis jeg går ind i denne computer, er der intet cd/dvd icon, og hvis jeg putter en cd/dvd ind i drevet, begynder drevet godtnok at snurre rundt, men der sker intet på min computer. Det der altså er galt er, tror jeg, at min computer simpelhen ikke ved at den har et cd/dvd drev, men alligevel giver den strøm til den.

Min computer:
Dell Inspiron 6400

Det der står udenpå mit cd/dvd drev:
Compact Disc, ReWritable, Ultraspeed
RW, DVD + ReWritable
DVD, R / RW

-----

Jeg har tjekket nettet igennem flere gange, og kan ikke finde noget der virker. Har været inde på Dell's hjemmeside og skrive mit "service tag" ind, og downloade alle de cd/dvd drivere som der står derinde, men ingen af dem virker. PLEASE HJÆLP.

UDLOVER HELT OP TIL 1000 POINT HVIS DET ER !
Avatar billede vejmand Juniormester
30. maj 2008 - 20:59 #1
Avatar billede ravnemor Juniormester
30. maj 2008 - 22:48 #2
Har du tjekket at kablet sidder fast ?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
31. maj 2008 - 07:53 #3
ravnemor: en dell inspiron er en bærbar!
Avatar billede haverslev Novice
31. maj 2008 - 13:59 #4
"en dell inspiron er en bærbar!" - det er nu ikke rigtigt, INSPIRON fåes både som stationær og bærebare :-)
Dog er en en dell inspiron 6400 en bærbar!
http://www1.euro.dell.com/content/products/category.aspx/inspndt?c=dk&cs=dkdhs1&l=da&s=dhs
Avatar billede ravnemor Juniormester
31. maj 2008 - 16:22 #5
Hehe ok, har kun en stationær, så tænkte på det.
Avatar billede vejmand Juniormester
01. juni 2008 - 08:34 #6
Det kunne nu også være sjovt at høre fra spørger igen.....
Avatar billede mattiasdh Nybegynder
01. juni 2008 - 19:02 #7
, tak "vejmand" . det virker nu :) skriv lige et svar så får du de 60 point. vil du gerne have de sidste 940 point også?
Avatar billede vejmand Juniormester
01. juni 2008 - 20:35 #8
Velbekomme, 60 point er alt rigeligt.  :-)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
02. juni 2008 - 05:35 #9
matt>> at give flere points væk end de 200 maks kan medføre bortvisning. For den sags skyld også at modtage dem! Kan anbefale at kikke i reglerne..  ;-)
Avatar billede vejmand Juniormester
02. juni 2008 - 06:42 #10
james_t_dk >> Der er kun 60 point på højkant, så ingen regler er overtrådt.  :-)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
02. juni 2008 - 16:04 #11
vejmand >> oprindeligt indlæg: UDLOVER HELT OP TIL 1000 POINT HVIS DET ER !

og igen: 01/06-2008 19:02:51 vil du gerne have de sidste 940 point også?

Gør såmænd bare mathiasdh opmærksom på reglerne, mener ikke at de er blevet overtrådt.
Avatar billede mattiasdh Nybegynder
09. juni 2008 - 15:58 #12
james t dk >> Det er iorden :) vidste jeg ikke. Lang tid siden jeg har brugt eksperten.dk :(

vejmand >> har accepteret nu :) værsgo' !
Avatar billede vejmand Juniormester
09. juni 2008 - 16:12 #13
Tak for point.  :-)