Avatar billede skaarup Nybegynder
30. maj 2008 - 14:52 Der er 2 kommentarer

CSS: IE7 problemer + diverse

Hej

Jeg fik ikke ret meget respons på mit forrige spørgsmål, men jeg prøver bare igen.

På: www.limfjordsteatret.dk vil jeg gerne have en boks nede i højre hjørne lige over adresselinien. Problemet er, at jeg ikke kan få højre kolonne til at "nå" helt til bunden af siden.
Altså: min >div> der hedder "right" har kun den højde, som er nødvendig til at rumme indholdet og jeg synes jeg har sat height: 100%; alle de steder jeg kan komme til det.

Problemet er at sidelayoutet ikke er et jeg selv har lavet men kun tilrettet, så jeg håber der er en, der kan gennemskue hvordan jeg gør.

Desuden: I Opera og FF er der fine bullets udfor menupunkterne, men de er der ikke i IE. Why???

På forhånd mange tak for hjælpen.
Avatar billede jansangill Nybegynder
30. maj 2008 - 21:54 #1
er det meningen du vil have sidste nyt diven til at gå helt ned til footeren?
Avatar billede skaarup Nybegynder
31. maj 2008 - 10:14 #2
Ikke selve sidste nyt-kassen, men den div "sidste nyt" og "det sker" er i.

Sådan at jeg kan putte en boks ind i nederste højre hjørne over footeren.