Avatar billede mp67533 Nybegynder
29. maj 2008 - 16:20 Der er 1 løsning

Integration af flere kalenderfeeds (ICS) til brug i wordpress

Hej

Jeg har et plugin i wordpress som importere en kalender via et ICS-feed og bruger det til at lave en oversigt over upcoming events. Herved linker den til et kalenderfeed i googlekalender - og det fungerer ganske fint. Sagen er så den, at jeg nu gerne vil integrere flere forskellige kalendere i samme oversigt - men da jeg kun kan importere et ICS-feed har jeg brug for et værktøj der kan samle flere forskellige ICS-feeds og eksportere dem alle til en samlet ICS....

På forhånd tak for hjælpen...
Avatar billede mp67533 Nybegynder
08. juli 2009 - 19:17 #1
nå ikke