Avatar billede jb2000 Nybegynder
28. maj 2008 - 13:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

upload file

Hey

Hvordan uploader man til en server via asp.
Jeg har noget kode med aspSmartUpload, men aspSmartUpload er ikke installeret på server. Hvordan får jeg fat i aspSmartUpload, hvis det er gratis.
Eller findes der en smartere gratis måde at gøre det på.
Skriv gerne kode eksempel.
Avatar billede keysersoze Guru
28. maj 2008 - 14:05 #1
gratis er det men hvor smart det er kan diskuteres, men søg på activedeveloper.dk efter "upload uden komponent".

aspsmartupload-projektet er stoppet så der er vist ikke andet at gøre end at lede på google efter det - der er formentlig flere der både har det til download og hele dokumentationen. Men hvis du ligger på et webhotel hjælper det dig ikke meget da du så er underlagt hvad de har valgt at understøtte af komponenter - så skal du i stedet undersøge hvad du har og så kigge på det pågældende komponents hjemmeside efter dokumentation.
Avatar billede jb2000 Nybegynder
28. maj 2008 - 14:39 #2
Jeg har min egen server.
Har også googlet efter det, men ikke kunne finde det.
Avatar billede mini-me Nybegynder
28. maj 2008 - 23:33 #3
http://www.freeaspupload.net/freeaspupload/viewsource.asp

Med ovenstående behøver du ikke installere komponent.
Avatar billede jb2000 Nybegynder
29. maj 2008 - 11:09 #4
Jeg brugte den fra soze.
http://activedeveloper.dk/download/default.asp?mode=showdownload&id=430

Den er god. Læg et svar.
Avatar billede keysersoze Guru
29. maj 2008 - 18:56 #5
svar :)