Avatar billede danino Nybegynder
27. maj 2008 - 08:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Tæl antallet af printede sider i alt

Hej Alle

Er der nogen, som kender et program, som kan tælle, hvor mange sider man printer ud/har printet ud? Det må meget gerne være freeware, eller hvor der er forholdsvis lang prøvetid.

Jeg er klar over, at der i nogle drivere er indbygget tællere, men så vidt jeg ved, er det ikke alle, der indeholder den feature.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
27. maj 2008 - 10:35 #1
De fleste printermodeller kan udskrive en intern testside, hvorpå tallet står.

Jeg kender kun http://www.prnwatch.com/ der primært henvender sig til større virksomheder - men måske kan du bruge den alligevel...

Der er også et produkt som http://www.fineprint.com/products/fineprint/index.html - jeg har ikke brugt det i flere år, men min logik byder mig at der er tæller i programmet. Jeg har dog ikke kunne finde noget om det, så det kan ske jeg har en skæv logik ;-)
Avatar billede danino Nybegynder
27. maj 2008 - 16:02 #2
Det første program hjælper mig fint. Læg du bare et svar - tak :-)

ps. så er det en virksomhed, jeg skal bruge programmet i - dog kun i en kort periode.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
28. maj 2008 - 08:50 #3
Der er svar her.
Avatar billede danino Nybegynder
29. maj 2008 - 09:45 #4
Tak for hjælpen.