Avatar billede datamatikeren Nybegynder
26. maj 2008 - 16:35 Der er 2 kommentarer

Opdatere indkøbskurv vha ajax

Jeg har et setup, som opretter mine usercontrols dynamisk på mine aspx sider.

Jeg tilføjer bla. en userkontrol kaldet basket. Jeg vil gerne gøre det muligt at opdatere denne userkontrol fra min varefortegnelse uden at hele siden loader.

Hvordan kan jeg gøre dette?
Avatar billede mcnovy Nybegynder
26. maj 2008 - 18:44 #1
sæt din basket ind i et updatepanel.
find updatepanelet vha. noget
UpdatePanel Basket = (UpdatePanel)Page.FindControl("Basket") (alt efter hvor den ligger, og hvad den hedder)
og kør derefter Basket.Update();

jeg er dog ikke sikker på om man kan kalde den vha javascript..
men det kan google nok hjælpe med
Avatar billede mcnovy Nybegynder
26. maj 2008 - 18:49 #2
http://encosia.com/2007/07/13/easily-refresh-an-updatepanel-using-javascript/

der er hvordan du får lidt Javascript ind i det hele..