Avatar billede jind Nybegynder
26. maj 2008 - 14:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Access til SQL - delvist

Hej Eksperter,
Er det muligt at have en access database hvor kun en del af tabellerne er "upsized" til SQL-server? I givet fald - hvordan gør man?

Jeg har et program hvor en kunde ønsker at overføre nogle tabeller til en SQL server. Men samtidigt skal jeg selv kunne opdatere hans program med nye tabeller i ny og næ.
Hvis det hele skulle være SQL, ville det vel kræve at jeg installerede opdateringer on site ved kunden, ikke?

VH
Jind
Avatar billede terry Ekspert
26. maj 2008 - 14:10 #1
Yu could start by putting the Access tables you want to keep as Access in a backend and the ones you want to upsize in the frontend then remove the links to the Access backend and run the upsze wizrad which should only take thos ewhich are in the front end.
Avatar billede terry Ekspert
26. maj 2008 - 14:11 #2
Once you have upsized you can then re-link the Access backend.
Avatar billede jind Nybegynder
26. maj 2008 - 14:26 #3
Terry! Tak!
Det var knagemig et hurtigt svar :o)
Avatar billede terry Ekspert
26. maj 2008 - 14:54 #4
selv tak.

Hope you can use the answer.

Get back if you have problems