Avatar billede amussse Nybegynder
25. maj 2008 - 22:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Runtime error 2004 out of memory ved 1 ud af mange rapporter ?

Hej

Jeg har oprettet en database, der åbner en rapport genereret ved et klik på en knap i en formular.

Det har virket fint indtil 2 dage siden, og nu kan jeg ikke negang åbne rapporten fra menuen selv.

Den kommer med runtime error 2004.
Jeg har gennemsøgt nettet og forsøgt alt ... også alt det der sikkert ikke har en dyt med det at gøre.

Jeg er ved at blive sndsyg, det benyttes af et firma til dagligt, så jeg vil helst ikke ud i at skulle oprette en ny rapport, kombineret med formularen.

Der er masser af RAM har sat den virtuelle til 512 og tilbage til 1024, men intet hjælper.. slettet alt der kunne fylde i TEMP og cache m.m.

Er der nogen der har det gyldne råd.

Janni
Avatar billede mugs Novice
25. maj 2008 - 22:22 #1
Prøv at oprette en ny tom database og i menuen Filer > Hent eksterne data importerer du samtlige objekter til den nye database.

En Runtime Error opstår oftest p.g.a. fejl i databasemotoren.

Evt. kan du prøve at lave en fejlhåndtering, der viser beskrivelsen:

err.Description
Avatar billede amussse Nybegynder
25. maj 2008 - 22:54 #2
Hvor er det latterligt....    :O)
Det virkede, jeg har siddet på nettet i 2 hele dage nu og nægtet at give op.. defraggled (kalder nogen det) slettet, optimeret, svedt ned i tastaturet og
så tager det ca. 5 minutter med 500 back ups osv.

Tusind tak for hjælpen, nu kan jeg sove roligt igen.

Janni
Avatar billede mugs Novice
25. maj 2008 - 23:08 #3
Tak for point - Det er ofte, at skoven ikke er til at se for bare træer. Men vi har nu haft dette problem flere gange på eksperten.

Sov godt :o)