Avatar billede imperten Nybegynder
24. maj 2008 - 11:48 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

USB-nøgle til Windows 98

Jeg har en Kingston Data Traveller, og når jeg putter den ind i USB stikket, beder den om en Driver.

Det er ret frustrerende at google sig frem til en sådan. Så finder man et sted, hvor der står, man skal gøre sådan og sådan, og når man så kommer ind på den pågældende hjemmeside, der henvises til, så er der enten ikke den anviste download-mulighed, eller også så virker det overhovedet ikke.

Hvad skal jeg helt konkret gøre? ... eller er det simpelthen umuligt?
Avatar billede peet-49 Novice
24. maj 2008 - 11:50 #1
Gå på kingstons hjemmeside og hent en 98driver til den.
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. maj 2008 - 14:04 #3
Avatar billede imperten Nybegynder
24. maj 2008 - 17:22 #4
Nu accepterer computeren i det mindste USB nøglen. Nu mangler jeg så blot at finde ud af, hvordan jeg læser på og skriver til den.
Avatar billede peet-49 Novice
25. maj 2008 - 09:57 #5
Det gør du som til en alm. harddisk.
Avatar billede imperten Nybegynder
25. maj 2008 - 18:56 #6
Den downloadede driver fra www.udm.dk dur ikke. Men i og med der blev tilført en driver, anmodede den ikke længere om en sådan. Derfor troede jeg kort, at problemet var løst. Den rette driver findes tilsyneladende ikke, ej heller på Kingstons hjemmeside Peet.
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. maj 2008 - 21:22 #7
Træls...

For at brugerne herinde ikke også begynder at syntes du er træls, så kig lige dine gamle spørgsmål igennem: http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=imperten&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp

Tak ;)