Avatar billede deathlydad Nybegynder
22. maj 2008 - 19:20 Der er 1 løsning

Media player og CD-cover

Hej.

Jeg er i den situation, at jeg stort set har opdateret alt mit musik (ca. 35 GB) med albumcover på hvert album.

Nu er der så sket det, at et enkelt albumcover på en eller anden måde erstatter de rigtige albumcovers. Det er desværre gået ud over ca. en trediedel af musiksamlingen.

Har prøvet at ligge det rigtige cover ind igen, men efter et stykke tid vender det forkerte tilbage igen.....

Mediaplayer stod til kun at hente og tilføje manglende oplysninger på nettet....

Kunne måske vælge et andet program, men skal desværre bruge Mediaplayer til TDC's play-musik.

Nogen der har en god forklaring OG løsning???

på forhånd tak
Avatar billede deathlydad Nybegynder
01. juni 2008 - 22:01 #1
ingen løsning???
lukker spørgsmålet..