Avatar billede tomic Nybegynder
22. maj 2008 - 09:19 Der er 1 kommentar

Asa 5505 firewall conf fejl

Hej alle

Jeg sidder her med en Asa 5505 som jeg ikke kan få firewall delen til at virke på, er der ikke lige en der kan kigge på det hurtigt.

jeg har reglerne:

access-list inside_access_in line 1 extended permit ip any any
access-list outside_access_in line 1 extended permit ip any any
access-list inside_access_out line 1 extended permit ip any any
access-list outside_access_out line 1 extended permit ip any any

men den kommer stadigvæk op med at den implicit rule som er på "inside_access_in" gør at jeg har ikke har forbinnelse.
Avatar billede aners Nybegynder
16. juni 2008 - 20:45 #1
Logs!