Avatar billede Slettet bruger
20. maj 2008 - 19:36 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

manglende program

Hvad er det jeg mangler på min pc, når jeg ikke kan se videoer på denne side; Toilette-Humor.com
Mvh
fjac58
Avatar billede Slettet bruger
20. maj 2008 - 20:13 #2
Det virker mærkeligt. Jeg kan åbne og se de i både Linux og Windows

Har du været i kontrolpanel, internetinstillinger, sikkerhed og usikre websteder og se om der ér en adresse der, der evt kan blokere. Hvad ser du for et ikon på bundlinjen, når du går ind på den side
Avatar billede Slettet bruger
20. maj 2008 - 20:21 #3
Det skal nok passe at det er Flash Player der mangler. Men hvorfor kan jeg så se siden, når jeg ikke har flash installeret på min windows. Jeg har næsten intet på min windows, da det mest er linux jeg bruger. Næsten kun antivirus og officepakken
Avatar billede Slettet bruger
20. maj 2008 - 20:50 #4
Flash Player har jeg, og der er heller ingen adresser der blokerer
Avatar billede Slettet bruger
20. maj 2008 - 20:53 #5
Hvad ser du for et ikon på bundlinjen, når du går ind på den side
Avatar billede Slettet bruger
20. maj 2008 - 21:04 #6
Bare alm internet ikon
Avatar billede thesurfer Nybegynder
21. maj 2008 - 00:29 #7
Prøv med en anden browser.. Hvis du bruger Internet Explorer, prøv med FireFox eller Opera.

Jeg mener at Adobe oprette denne mappe, når Flash er installeret:

WindowsDrev:\Documents and Settings\BrugerNavn\Application Data\Adobe\Flash Player

hvor
WindowsDrev er drevbogstavet hvor Windows er installeret
BrugerNavn er brugernavnet som du bruger (når du f.eks logger på Windows)
Avatar billede Slettet bruger
21. maj 2008 - 06:30 #8
http://www.mozilla-europe.org/da/products/firefox/

Det lyder som een god ide. Siden virkede fint i min firefox i Linux
Avatar billede Slettet bruger
21. maj 2008 - 06:34 #9
se bort fra ovenstående link. Det var en fejl. Det er til Linux Beklager besværet
Avatar billede Slettet bruger
21. maj 2008 - 09:14 #10
Nu er jeg ikke nogen ørn, til det her med computer, så det thesurfer skriver er sortsnak for mig, hjælper det mon, hvis jeg også siger, at jeg heller ikke kan se de små videoer fra 123 hjemmesider, som denne ;En skør familie - www.123hjemmeside.dk-
Avatar billede Slettet bruger
21. maj 2008 - 09:18 #11
Avatar billede Slettet bruger
21. maj 2008 - 09:25 #12
jeeg tænkte om det måske var den bindestreg tilsidst der gjorde forskellen, men ved slet ikke om dette er  http://www.123hjemmeside.dk/ den hjemmeside du vil ind på
Avatar billede Slettet bruger
21. maj 2008 - 09:39 #13
det var kun et ex med den hjemmeside,så det har ikke noget med adressen at gøre.jeg kan heller ikke, når jeg ser videoer på you tube,når jeg klikker på den knap i nederste højre hjørne,få fuld skærm, så er det bare still billed.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
22. maj 2008 - 17:42 #14
fjac58> Test lige om alt er iorden: http://www.adobe.com/shockwave/welcome/

samsonjens> Der er ikke noget galt med linket http://www.mozilla-europe.org/da/products/firefox/
Siden aflæser bare hvilket operativsystem du bruger lige nu, og giver forslag til download af den tilhørende version af FireFox.

Ønsker man at vælge et andet operativsystem, klikker man bare på "Andre operativsystemer".
Avatar billede Slettet bruger
22. maj 2008 - 18:13 #15
tak for det. Kom også i tanke om at det engang var brugt i Windows da ie ikke kunne hente Suse, da filen var over 4 gb. Det kunne FireFox godt.
Avatar billede Slettet bruger
22. maj 2008 - 19:20 #16
Har testet på adobe og alt er i orden oooog det virker stadig ikke.
Avatar billede Slettet bruger
22. maj 2008 - 19:27 #17
Det tager ikke mange minutter at installere FireFox. Har du prøvet det eller ønsker du ikke det?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
22. maj 2008 - 19:34 #18
fjac58> Jeg glemmer hele tiden at nævne det..

Valgmuligheden "Svar" lige under "Kommentar" til venstre, er forbeholdt løsninger som kan bruges til at lukke spørgsmålet.

Læs venligst http://www.expfaq.dk , specielt sektionen der omhandler points.
Avatar billede Slettet bruger
22. maj 2008 - 19:45 #19
jeg prøver Firefox
Avatar billede Slettet bruger
23. maj 2008 - 15:13 #20
som jeg før har skrevet, er jeg ikke nogen ørn til det her, så jeg vidste ikke hvad Firefox var, og det ønsker jeg ikke og ha, men det skulle vel heller ikke være nødvendigt, når det har virket engang, eller hvad.
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. maj 2009 - 20:13 #21
Mon ikke du fandt ud af det?
Hvis ikke, så luk her og opret ny spørgsmål.