Avatar billede liverto Nybegynder
20. maj 2008 - 09:50 Der er 1 kommentar

Oprettelse af data i en tom database via sql

Jeg har en tabel der indeholder felterne

Dato, Hold, Klokken, Bowlinghal, Modstander

Databasen er tom

jeg vil så gerne bygge en asp med noget sql der sender de data jeg taster ind til databasen

Nogen der kan hjælpe og det skal være det mest simple af alt, da jeg ikke er den store kodehaj

Det er kun sql jeg skal bruge, da jeg godt ved hvordan jeg laver forbindelse til databasen

MVH
Liverto
Avatar billede liverto Nybegynder
20. maj 2008 - 09:53 #1
glemte lige at sige at databasen hedder keglen og det er Falles i den, der skal have informationerne