Avatar billede maxwell Nybegynder
19. maj 2008 - 11:37 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Åbne doc fra View i bestemt freame

Hey

Jeg har lavet et fremeset indholdende 2 pages i venstre side (over hinanden) samt visningen af et View i hovedframen (main) Den ene af mine 2 sider indholder links til mine Views når de åbnes vises de i framen "main" - Men når jeg så åbner et doc i dette View åbner den det i et nye vindue - og ikke i den frem som Viewet ligger i - hvordan kan jeg få den til det???
Avatar billede maxwell Nybegynder
28. maj 2008 - 12:20 #1
ingen??
Avatar billede lotusgirl Nybegynder
09. september 2008 - 13:53 #2
Hej Maxwell, leder du stadig efter svar?
Det kan jeg nok godt hjælpe dig med.
Hvad version af Notes kører du med?
Avatar billede maxwell Nybegynder
09. september 2008 - 17:37 #3
Hejsa

Jeg køre version 7
Avatar billede lotusgirl Nybegynder
10. september 2008 - 09:59 #4
OK, når du så er inde på framesettet i Domino-designeren, markerer du framen med view'et og henter property-boksen frem (knappen øverst til venstre under File).
På første Tab er et felt der hedder 'Default target for links in frame'.
Her skriver du så 'main' hvis det er det du har kaldt din frame.
Avatar billede maxwell Nybegynder
10. september 2008 - 12:13 #5
Det har jeg prøvet :-(
Mit frameset er delt i 2 stykker. Til venstre men en menu - i denne menu kan man vælge f.eks. "udstyr pr. bruger" - dette vises (som et view) så i min "main" - så er ønsket at når jeg åbner et dock. men noget udstyr skal dette også vises i "main" - men nu åbner det i et nyt vindue?? Jeg kan bare ikke lige få det til at virke :-((
Avatar billede lotusgirl Nybegynder
10. september 2008 - 14:53 #6
Hmmm, det plejer ikke at give problemer.
Du kunne jo prøve at skrive '-self' i feltet, så skulle links åbne i samme ramme.
Normalt embedder jeg det view jeg vil åbne på en page eller en form, så bliver det pænere at se på, og så arbejder jeg videre derfra.
Åbner du dit view som html eller java-applet?
Hvis det er html, hvad står der så i den kolonne, der viser links?