Avatar billede ankersan Nybegynder
19. maj 2008 - 11:27 Der er 1 kommentar

Hjælp til actionscript.

Hej Eksperter
Jeg har en flashfunktion som jeg gerne vil have modificeret/skiftet ud.

Som det er nu, har jeg en tidslinie med nogle animationer, og et script på forskellige keyframes midt i animationerne, der pauser tidslinien i et antal sekunder, for derefter at genoptage afspilningen.

Jeg vil gerne udbygge det med en funtion der lader mig køre musen over en knap, som sender mig til en stedet hvor min animation starter, og afspiller indtil "pausestedet", men istedet for at køre videre, skal den blive dér indtil musen fjernes, hvorefter den fortsætter den almindelige afspilning derfra hvor man nu står.

Det nuværende script ser således ud
(men kan godt skiftes til noget helt andet for min skyld!!):
wait();
function wait() {
stop();
var myInterval = setInterval(function () {
play();
clearInterval(myInterval);
}, 2*1000); // stop for 2 seconds
}

Håber I kan hjælpe
vh
.Ankersan
Avatar billede ankersan Nybegynder
20. maj 2008 - 10:38 #1
Jeg prøver at forenkle denne lidt:

Jeg skal bruge et actionscript der, når man kører musen over forskellige elementer, går til nogle bestemte steder på tidslinien, og afspiller derfra, og så pauser 20 frames senere, og bliver stående dér, indtil musen fjernes fra elementet, hvorefter den fortsætter afspilnmingen af tidslinien derfra hvor den nu står.

Jeg håber meget at der er nogen der kan hjælpe

vh
.Ankersan