Avatar billede worship Nybegynder
17. maj 2008 - 01:33 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Mangler hjæl til et logo, jeg ønsker lavet i vectar.

Hej

Jeg står og mangler en dygtig mand/kvinde, der kan lave mit logo i vectar eller anden format så jeg kan bruge det i stor format.

Det er dette logo det drejer sig om:
http://www.madshartmann.biz/kunde/ksc/gfx/logo_small_trans.png

Hvis ingen ønsker at gøre dette gratis er jeg villig til at smide en lille skilling hvis resultatet er godt.

Håber dog der er en venlig person der vil hjælpe min fodbold klub og jeg ;)

På forhånd tak!
Avatar billede Himbear Nybegynder
17. maj 2008 - 18:03 #1
Har du tegningen af aben i større format?

Med venlig hilsen
Tino Cordes
www.tinocordes.dk
Avatar billede worship Nybegynder
17. maj 2008 - 23:29 #2
Nej, det har jeg nemlig desværre ikke :-(
Avatar billede minus Nybegynder
19. maj 2008 - 18:01 #3
Jeg har gjort mig et simpelt forsøg:

http://peecee.dk/uploads/052008/ksc_copy.jpg

Lavet i vector så det kan skaleres som du ønsker...
http://peecee.dk/uploads/052008/kscstor.jpg

Kan godt rette det til så det ikke har nogle synlige fejl som sådan, selv om det ikke har de store nu. Du må også lige nævne om det er noget i er villige til at betale for :)

Vh
Shahrokh Sotoudeh
www.retard.dk
shahrokh.sotoudehgmail.com
Avatar billede worship Nybegynder
19. maj 2008 - 21:42 #4
Det er lækkert det du har lavet men det er faktisk et 100% identisk logo vi er på jagt efter rent frave mæssigt og sådan..

Hvis det kan lave er vi da villige til at betale hvis summen ikke er enorm :-)
Avatar billede janne123 Nybegynder
19. juni 2008 - 15:32 #5
Jeg kigger lige på det! :-)
Avatar billede janne123 Nybegynder
19. juni 2008 - 16:01 #6
Her er mit forslag - du kan få den scalerbare illustrator-fil hvis du fortæller mig, hvor den skal hen - den er gratis! :-)

http://gemdet.nu/2/49982logo1.jpg
Avatar billede janne123 Nybegynder
19. juni 2008 - 16:03 #7
Avatar billede janne123 Nybegynder
19. juni 2008 - 16:05 #8
Den er altså helt ren i kanten - jeg prøver lige at gemme en gang til...

http://gemdet.nu/2/74666logo_skjold1.jpg
Avatar billede janne123 Nybegynder
19. juni 2008 - 16:06 #9
Nå, det er gemdetnu der driller - jeg sender gerne filen...

Har du et vektor-program der kan åbne den eller skal den gemmes i et andet fil-format? :-)
Avatar billede worship Nybegynder
20. juni 2008 - 22:01 #10
mads.borre@hotmail.com - tak janne123!

Vil meget gerne have den! rigtig mange tank. tryk svar så jeg kan give dig point ;)
Avatar billede janne123 Nybegynder
20. juni 2008 - 22:25 #11
Jeg sender den til dig - tjek din spam, hvis den ikke kommer i din indboks...afsenderen er escapegamer - at - libero.it

Der er både illustrator-fil og eps-fil :-)
Avatar billede janne123 Nybegynder
21. juni 2008 - 12:35 #12
Jeg sendte filerne i går aftes med Jumbo-mail. De fylder ca. 2.5 Mb i alt. Har du modtaget dem? :-)
Avatar billede janne123 Nybegynder
21. juni 2008 - 12:43 #13
Jeg har ikke fået nogle fejl-meldinger i afsendelsen! :-)
Avatar billede janne123 Nybegynder
22. juni 2008 - 19:44 #14
Kan du bekræfte at du har modtaget filerne, Mads? :-)
Avatar billede janne123 Nybegynder
23. juni 2008 - 10:58 #15
Du har glemt at give mig point! :-)
Avatar billede janne123 Nybegynder
24. juni 2008 - 19:08 #16
Flot! Du kan godt bruge det jeg har lavet, men du finder det ikke umagen værd at give mig de point du har udlovet som "dusør"?
Avatar billede worship Nybegynder
25. juni 2008 - 10:39 #17
Undskyld! Janne123, har været ude og rejse!

Jeg beklager den langsomme svartid!

Jeg er meget glad for din hjælp! sætter stor stor pris på det arbejde du har lavet for mig!!

Jeg har modtager filerne!

Tak tak!

Endnu engang undskyld forsinkelsen!
Avatar billede janne123 Nybegynder
25. juni 2008 - 12:28 #18
Uhhhh, slemme mig.....jeg var lige ved at tro, at min tillid til hele menneskeheden var i farezonen! :-)

Godt nok og tak til dig - jeg burde have tænkt, at der var noget der forhindrede dig. Undskyld! :-)
Avatar billede worship Nybegynder
25. juni 2008 - 18:08 #19
Jeg kan sagtens forstår dig Janne123, var nok også selv blevet lidt skuffet/sur! :-)

Så ingen hard feelings her fra! igen rigtig mange tak for det du har lavet..
Rigtig flot!

God sommer :-)