Avatar billede dennism Nybegynder
16. maj 2008 - 21:34 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Bærbar: batteri

Jeg har en Zepto 2425W. Den er snart 2 år gammel. Mit batteri kan kun holde i ca. 10 mintutter nu, igen Windows Vista beder mig sætte strøm til. Sjovt nok, så viser den f.eks. at der er f.eks. 2 timer tilbage på batteriet som står til 7%. Det passer jo ikke helt sammen. Så jeg tror der er noget galt med mit batteri. Kan man køre nogle programmer til at se om der er fejl på det eller noget andet?
Avatar billede liverto Nybegynder
16. maj 2008 - 22:39 #1
tror du ikke det er muligt at finde programmer til det et sted på nettet. Kunet forslag
Avatar billede dennism Nybegynder
17. maj 2008 - 09:10 #2
Hvad skal jeg søge efter?
Avatar billede liverto Nybegynder
18. maj 2008 - 11:41 #3
Det er inden for garantien kan jeg se og derfor har du ret til at få undersøgt det hos det sted du har købt computeren, hvis det er en original windows vista
Avatar billede dennism Nybegynder
18. maj 2008 - 14:03 #4
Nogen der ved, hvor jeg kan købe et nyt batteri? Det koster ca. 800 hos Zepto, men der er måske andre der sælger nogle - evt. uoriginale?
Avatar billede liverto Nybegynder
19. maj 2008 - 14:48 #5
her er vidst lige en mulighed også er du nede under de 700 kr

http://www.dataworld.dk/product_card.php?prod_nr=MBOBT.T3506.001

Battery 14.8V 4400mAh D Grey 8 Cell (det er navnet på dit batteri og det du skal lede efter på nettet)

MVH
Liverto
Avatar billede dennism Nybegynder
02. juni 2008 - 17:06 #6
.lukker