Avatar billede klinemann Nybegynder
16. maj 2008 - 20:28 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Syntaksfejl? HVORFOR!

Nu er jeg ved at få grå hård i hovedet af alt det syntaks fis? - er der en med nogle friske øjne kan se hvad der er galt?

<html>
<head>
<title>Website System</title></head><%
Set conn = Server.CreateObject("ADODB.connection")
conn.Open "DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)};DBQ="&Server.MapPath("../marqs.mdb")

Dim adr
adr = Split(Request.QueryString, ":80")(1)
adr = Replace(adr,"/","")

Set rs = Conn.Execute("select * from bruger where brugernavn = '" & adr & "'")
if rs.eof or rs.bof then
%>
<body>
Brugeren findes ikke (<%=adr%>)
</body>
<%
else
brugernavn = rs("brugernavn")
%><frameset border="0" rows="0"><frame frameborder="0" name="main" scrolling="no" src="http://www.marqs.dk/fejl/page.asp?u=<%=rs("brugerid")%>"></frameset><%
end if
rs.close
set rs = nothing
%>
</html>
Avatar billede cpufan Juniormester
16. maj 2008 - 20:41 #1
hvad siger fejllinien?
Avatar billede klinemann Nybegynder
16. maj 2008 - 20:45 #2
Avatar billede klinemann Nybegynder
16. maj 2008 - 20:54 #3
du må sige til hvis du skal have mere info
Avatar billede softspot Forsker
16. maj 2008 - 20:54 #4
Det er ikke umiddelbart en fejl i ASP-koden, men en fejl i et script som siden refererer til, dvs. det der hedder animate.js. Er det et stort script og kan du evt. smide lidt kode fra starten af det script herind på Eksperten...?
Avatar billede softspot Forsker
16. maj 2008 - 20:57 #5
Well... jeg kan jo bare selv hente det, hvilket jeg har gjort (med de parametre som det link du smed før sætter op). Det giver mig et JS som ser således ud:

<html>
<head>
<title>Website System</title></head>
<body>Brugeren findes ikke (animate.js)</body>
</html>

Hvilket ikke er gyldigt. Så der er noget galt med dette script...
Avatar billede klinemann Nybegynder
16. maj 2008 - 21:00 #6
ej, ok, nogle gange har man lov at være dum, men den her var dummest... den fil den referede til eksisterede ikke på webhotellet, hvilket den selvfølgelig skal. smid et svar.. :-) :-)
Avatar billede softspot Forsker
16. maj 2008 - 21:02 #7
Velbekomme :)
Avatar billede klinemann Nybegynder
16. maj 2008 - 21:02 #8
dumheden længe leve!!
Avatar billede softspot Forsker
16. maj 2008 - 21:04 #9
Rooolig nu, alle kan komme til at stirre sig blinde på småfejl :)

Tak for point :)