Avatar billede hojben Novice
16. maj 2008 - 16:26 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

CMS med asp og access

Jeg syns jeg har kigget en del spørgsmål igennem for at finde et CMS system der er på fod med DotNetNuke og Joomla som bruger:

ASP
Access database

Men står på bar bund. Dem jeg har fundet ser vildt kedelige ud.

Så hvor skal jeg hen for at få et lækkert design og som er let at administrere?
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
16. maj 2008 - 16:32 #1
Prøv Umbraco. Jeg har ikke selv arbejdet med det endnu men så snart jeg får mig en server der kan køre ASP.NET er det klart noget jeg vil forsøge mig med.
Avatar billede hojben Novice
16. maj 2008 - 16:35 #2
Har lige præcist siddet og kigget på det men det bruger SQL Server http://www.umbraco.dk/documentation/books/install-umbraco-30-on-windows-vista

Jeg har ikke lyst til at investere i MSSQL server bare for at køre det.
Avatar billede leif Seniormester
16. maj 2008 - 16:45 #3
Hvad med SQL Server Express er den ikke god nok ?

http://www.microsoft.com/sql/editions/express/default.mspx
Avatar billede hojben Novice
16. maj 2008 - 16:58 #4
Fungerer Umbraco under Expressen da? er der nogen ben i at installere og konfigurere Express?
Avatar billede leif Seniormester
16. maj 2008 - 18:04 #5
Pas, arbejder normalt ikke med Express men kun den lidt større udgave !
Avatar billede hojben Novice
30. juli 2008 - 13:06 #6
lukker igen.